Retourbeleid

(Toegepaste verzegelingen)

Belangrijke info:

In verband met onze productgroep en het belang van hygiëne in het huidige tijdperk, werken wij met verzegelingen waar nodig is. Bij mondharmonica's is dit om hygiënische redenen. De verzegeling wordt geplaatst om te voorkomen dat mondharmonica's of andere blaasinstrumenten bespeeld worden en vervolgens worden geretourneerd, dit is niet toegestaan.

U kunt ook bij onze mondharmonica's gebruik maken van uw recht van retour, mits indien aangebracht, de verzegeling(en) volledig intact teruggestuurd worden. Deze verzegelingen plakken 1x permanent en komen niet ongescheurd los van de verpakking!

We vertrouwen erop dat u hier begrip voor heeft

 

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

 

 Retour procedure:

  • U heeft het recht uw aankoop t/m 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (herroepingsrecht).

  • Maak gebruik van onderstaand contact formulier om gebruik te maken van uw herroepingsrecht en ons hierover te informeren.
  • U krijgt van ons bevestiging dat we het bericht ontvangen hebben en de benodigde info om de zending retour te sturen, hier heeft u dan 14 dagen de tijd voor.
    (De kosten van retour sturen zijn wel voor u zelf)

  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk -  in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

  • Wij controleren en verwerken de retour zending als we deze hebben ontvangen op de genoemde voorwaarden.

  • Als alles in orde is, gaan wij over tot terugbetaling van het geretourneerde product(en) binnen 14 dagen(excl. de verzendkosten).


    *(Uitzondering) Betreft het een maatwerkartikel (op maat voor u gemaakt, op maat voor u samengesteld) dan vervalt het recht van retour daar het artikel gepersonaliseerd is.


(Fabriek)Garantie

Een belangrijk onderscheidt: Soms worden retourneren en aanspraak maken op (fabriek)garantie door elkaar gehaald, dit staat echter los van elkaar.

Wilt u aanspraak maken op garantie, maak dan ook gebruik van onderstaand contactformulier! Echter daarbij is het niet nodig een originele verpakking te bezitten, geldt de termijn van minimaal een jaar (fabriek)garantie, mag het artikel gebruikt zijn en hoeft het artikel niet altijd retour gestuurd te worden, maar kunnen bijvoorbeeld enkele foto`s en een omschrijving van de klacht ook volstaan. Dit wordt per situatie bekeken.

*Garantie heeft u altijd op fabricagefouten in het product!
Dit geldt natuurlijk niet voor onderdelen welke onderhevig zijn aan slijtage.

 

Wilt u een retour aanmelden of aanspraak maken op garantie, vult u dan onderstaand contactformulier in en vermeldt ook alstublieft uw opdrachtnummer, (contact)gegevens en een duidelijke (fout)omschrijving indien het een fabricagefout betreft (garantie). Wij nemen dit dan zo snel mogelijk in behandeling!